قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپس

تاریخچه شبکه اجتماعی اینستاگرام

تصویر تاریخچه اینستاگرام

از تاریخچه اینستاگرام شروع می کنیم !!!

خوشحالم که با مطلبی جدید در خدمت شما عزیزان مجله جغد پیر هستم، مطلبی از تاریخچه اینستاگرام آماده کردم که قبل از آموزش کسب درآمد از اینستاگرام لازم دونستم به آن اشاره ای داشته باشیم با ما همراه باشید…

 

حتما به اینستاگرام آشنا هستید، شبکه اجتماعی که یکی از امپراطوری های بزرگ این روزای فضای مجازی محسوب می شود .

اینستاگرام توسط کوین سیستروم و مایک کریگر ایجاد و در اکتبر سال ۲۰۱۰ به عنوان یک برنامه رایگان برای گوشی های موبایل راه اندازی شد.

در ابتدا شاید اینستاگرام به قدرت امروزی خود نبوده باشد، اما خیلی زود جای خود را باز کرد و وارد رقابت با شبکه های بزرگی همچون فیسبوک شد !!!

فیسبوک خیلی زود فهمید که این رقابت ، رقابتی بی فایده است ، و نسبت به خریداری اینستاگرام اقدام کرد…

فیسبوک در آوریل سال ۲۰۱۲ این سرویس را با هزینه ۱ میلیارد دلار پول نقد و سهام خریداری کرد.

اینستاگرام در سال ۲۰۱۳ رشد ۲۳ درصدی داشت، در حالیکه فیسبوک به عنوان شرکت مادر تنها ۳ درصد رشد داشت.

 

در ابتدا تصاویری که در اینستاگرام منتشر میشد مربع بود و امکان تصاویر با اندازه دلخواه وجود نداشت.

اما خیلی سریع بعد از اینکه این شبکه رنگ و بوی تجاری به خود گرفت و با رونق کسب و کار های اینستاگرامی ، سیاست های این شرکت کمی تغییر کرد.

و در اپدیت های بعدی محدودیت اندازه مربعی عکس از اینستاگرام برداشته شد.

همچنین زمان ثبت ویدیو در اینستاگرام از زمان کوتاه ۱۵ ثانیه به زمان های بیشتری افزایش پیدا کرد.

و این مسئله موجب شد افراد زیادی با کسب و کار های مختلف سر از اینستاگرام در بیاورند.

 

روز به روز به کاربران این شبکه اضافه شد و شاهد صفحات زیادی با موضوعات مختلف در این شبکه هستیم.

در ابتدا صفحات غیر شخصی با موضوعات، جک ها، تصاویر طنز، سیاسی، ورزشی و حتی صفحاتی برای افراد سرشناس ایجاد شد.

در همان زمان ها بود که شاید هرکسی به فکر ساخت یک صفحه و کسب درآمد می افتاد،

و با مدتی تلاش متوجه میشد که شاید کار خیلی راحتی که فکر میکرده نبوده و کلا بیخیال میشد…

اما با گسترش صفحات مختلف و رونقی که این شبکه امروزه در ایران داره شاید معرفی کردن یک صفحه جدید کار سخت و دشواری باشه.

که میشه گفت نسبت به گذشته اینستاگرام کار پیچیده تری شده ،

در حال حاضر برای بالاآوردن یک صفحه باید حتما برنامه ی دقیق و منظمی داشت.

 

امروزه صفحات مختلفی در اینستاگرام هدف برندها ، یا کسب و کار های مختلف می شوند !!!

که بستگی به هدف اون برند یا کسب و کار مربوط میشه…

تبلیغات در اینستاگرام چیزی نیست که فقط مربوط به صفحات سرگرمی و پیج های شخصی باشه ،

حتی مشاهده شده که یک خواننده یا یک بازیگر از برند، محصول ، یا صفحه ای در اینستاگرام خود حرف می زند و …

هر صفحه ای که مخاطبین زیادی رو به خودش جذب کرده باشه میتونه هدف تبلیغاتی داشته باشه.

که با پیشرفت ایسنتاگرام از ساخت ویدیو طنز و ساخت انیمیشن با هدف تبلیغاتی بگیر تا یک پست و معرفی یک صفحه خاص …

 

تبلیغات در اینستاگرام به شکل های مختلفی انجام میشه که در آینده از این مورد هم حتما مطلب های آماده می کنیم.

 

شاید شما هم فکر این باشید که از اینستاگرام درآمد کسب کنید….

یا شاید فکر فروش محصولات و معرفی برند خود در این شبکه هستید …

پس در مطلب روش های کسب و درآمد از اینستاگرام با ما همراه باشید !!!

درباره نویسنده

از سال 89 فعالیت های حرفه ای خودم رو در اینترنت شروع کردم که مهمترین اونها مجله جغد پیر هست ، برای هر مطلب این مجله ساعت ها و یا گاهاً روزها زمان صرف میشه و تنها دلخوشی ما نظرهای مثبت شماست...

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *